Min butikk på Epla

torsdag 8. desember 2011

Trekk til opptenningsbriketter.

Jeg var i butikken igår og kjøpte ny boks med opptenningsbriketter. Jeg kikka på den og tenkte: "Den er jo ikke særlig pen". Så jeg fant ut at jeg måtte sy et trekk til den. Har jo kikka på flere blogger om andre som har fått det til. Så etter å ha fått det inn med te-skjeer av Bente så fikk jeg det til.
Jeg har brukt hvit linstoff, pynta med vintagebilde, pyntesøm rundt og "pong-ponger" øverst på kanten. Skal lage flere av disse, var artige og raske å sy.

3 kommentarer:

  1. Såååå lekker den ble :O) Jommen er du flink ja ,klem fra Bente som da er utrolig flink på te-skjemetoden for detta blei lekkert ja :O)))

    SvarSlett
  2. wow, ble jo helt nydelig!! Hmm, sitter her og ser på den stygge boksen ved peisen her...god ide!!

    SvarSlett
  3. Så kjempefin den ble - og en veldig smart måte og pynte opp den "stygge" boksen på :)

    SvarSlett