Min butikk på Epla

tirsdag 17. januar 2012

Litt av hvert.

En av mine favorittbutikker på Epla er http://epla.no/shops/malins_333/ og for litt siden var jeg innom og handla litt. Falt for disse søte gamle mamelukkene her. Jeg elsker sånne gamle mamelukker. Nå er ikke disse passe til meg, så de får henge til pynt.Så fant jeg en supersøt dåpskjole fra 1930-1940. Den skal også henge til pynt. Ser jo på bildet at juleduken ikke er fjerna ennå...... men det skal jeg snart gjøre noe med :)
Her er lua som også fulgte med. Kjempesøt den også, supertynt stoff og jeg tror den er eldre enn dåpskjolen.
Til sist må jeg ta med de gamle skoa til trikkern. Jeg fikk de forkobret hos en gullsmed til 40 årsdagen hans og han ble kjempeglad. Han blir jo så oppgitt over alt jeg shopper så kanskje han blir litt glad når han ser at jeg har tatt med de? Er jo lov å håpe???
Nå er det snart middag her, etterpå skal jeg ut i sybua mi og brodere noen monogrammer til en av mine faste kunder, nemlig henne som shoppa ovennevnte ting hos.

Ha en flott dag videre. Klem fra Marihøna :)

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker også mammalukker men har ingen selv.....ennå:)
    Likte babyskoene, det er en fin måte å ta vare på de første skoen syns jeg:))

    SvarSlett