Min butikk på Epla

torsdag 14. april 2011

Ny sofa.

Vår gamle sofa hadde sett sine bedre dager. Den er bare 11 år men sprukken både her og der. Så da var det på tide å se seg om etter en ny en. Jeg la jo ut bilde av nye puta her om dagen og da etterlyste Bente bilde av den nye sofaen, så nå håper jeg hun blir fornøyd :)Her har det tilogmed blitt et lite hull. Averterte den på finn under gis bort og igår var en kar fra Hof her og henta den. Nå kan han slite ut resten av den. Satt og kikka på finn og fant denne pent brukte her. 3 år gammel og kan ikke se at den er brukt engang. Brun skinn ble det denne gangen.

Sjeselongdelen er MIN faste plass :)) hehe.
Veldig fornøyd med den og syns den passer fint til tømmerveggene som er 150 år gamle og skipsgulvet. Vel verdt turen til Gjøvik på mandag.
Ha en strålende ettermiddag alle sammen. Klem fra Marihøna.

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.:)
    Du lager mye fint selv. Den lille syveska var nydelig.
    Sofaen var flott. Skinn er utrolig praktisk. Vi fant selv en skinnsofa på Finn for et år siden og er superfornøyd. Hvofor kjøpe nytt i dyre dommer når det er mye flott og rimelig brukt å få kjøpt:)
    Nå har jeg plasert deg på blogglista mi så jeg finner tilbake hit igjen.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Såååå tøff den var a :0)))) Da er jeg fornøyd vettu og puta ble jo super i den sofaen . Flink jentedet tenker jeg , klem fra Bente.

    SvarSlett
  3. Grattis med ny sofa;)
    Den er lekker!
    sjarmerende med tømmervegger i huset ditt, og stilig med blandingen nytt/gammelt.
    det er alltid koslig å titte innom bloggen din;)
    Ha en fortsatt flott lørdag:)

    SvarSlett