Min butikk på Epla

søndag 27. februar 2011

Litt nytt herfra.



Rekker vel et lite innlegg mens jeg venter på at potetene skal bli ferdige. Først vil jeg vise fram et nydelig mammasmykke som kom i postkassa mi på fredag. Den viser mammaen med 4 små englebarn (med skit på vingan) 2 gutter og 2 jenter har jeg, derfor 2 rosa og 2 blå. Det er Lill som er så flink til å lage disse. Ta en tur på bloggen hennes for å sjekke. Der er også link til Eplabutikken hennes. http://maligima.blogspot.com/
En pose har også blitt til iløpet av helga. Vet ikke hvor mange jeg har laget nå, men det går jo så fort å lage de.

To linputer med bilde og blonde. Skal sendes til sin nye eier imorra. Håper hun blir fornøyd.
Da gjenstår bare å ønske dere alle en riktig god søndag.

Klem fra Marihøna

2 kommentarer:

  1. Så kreativ og flink du er! Artige poser og nydelige puter du har laget. Den hvite kjolen med hette og hjerter, som du har til venstre på headeren, ...hvor mye koster en sånn??
    Tusen takk for koselige ord hos meg ;o) Satt stor pris på det.
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha :) Kjolen tar jeg 750,- kr for. Den er sydd i deilig velour.

    Klem fra marihøna :)

    SvarSlett